Friday, March 7, 2008

September 16, 2006

Poate cel mai interesant lucru cu care am venit pâna acum in contact in Israel o fost Astral Projection. De cand am venit aici, chiar imi spuneam ca ar fi mai mult decat interesant daca as prinde un party cu Astral Projection, o formatie care o admir de o gramada de timp, cei care au fondat-o fiind israelieni.

In materie de GoaTrance ei sunt practic si inovatori si au ramas cei mai adevarati. "Nu-mi vinia si cried", m-am uitat pe net, am vazut ca pun de un show intr-un club superFain de langa Mediterana... Oamenii pleaca dupa asta prin lume in turnee, sunt destul de ceruti nu numai in Israel, ci si prin Europa, Japonia sau State, muzica lor fiind un fenomen global. Fata de alte trupe de goaTrance, ei chiar spun ceva, muzica lor este incredibil de impactanta. Cei din Israel au avut un rol esential in genul acesta de muzica, ei aducand curentul din fâsia Goa din India, un loc preferat al clasicelor "post-army trips", cei de aici fac armata vreo 3 ani, fetele fac 2 ani.








Iar locatia incredibila, de obicei clubul are traditia de a sarbatori apusul soarelui (aici soarele apune in mare) in ritmuri de muzici puse de DJ selectati cu mare grija - de obicei nu e muzica comerciala - se stie uneori chiar cu un an inainte cine va canta in club.






O fost ABSOLUT senzational. Deci neam de neamu' meu nu o auzit ashe muzike... o pus aia niste seturi... SuperAdevarat... si cantata LIVE de tipii pe care io îi admir de o GRAMADA de timp... sunt niste GENII. Deci o fost ceva de genul ca mi-am atins unul din vise cu mana. Eram chiar fericit. Dark, silent and complete :D






"When you dream there are no rules, people can fly, anything can happen. Sometimes, there's a moment as you're waking, that you become aware of the real world around you, but you're still dreaming. You may think you can fly, but you not try..."