Friday, March 7, 2008

December 29, 2006

Week-end-ul asta m-am gandit sa merg putin in deserturile din sudul Israelului, asa ca mi-am luat un week-end extins. In prima faza am ajuns la Eilat, o statiune zice-se de lux de la Marea Rosie mai bine cotata decat Malta, Mallorca etc., la granita cu Egiptul (de fapt acolo se intersecteaza 4 tari). O sa fie un week-end prelungit, sa prind si Revelionul.; e plin de americani, suedezi, nemaizicand ca la tot pasul auzi numai franceza.
In Eilat exista UnderWater Observatory, o dracie in care practic intri si vezi ce se afla in Marea Rosie, tot felul de pesti, pisici de mare si corali. Oamenii de acolo ofera chiar si scufundari, insa am renunat ca delfinii cica aveau pui si nu te lasa sa inoti cu ei, si sa vad numai coralii si alte creaturi de mare nu prea merita efortul.