Friday, March 7, 2008

October 10, 2006

In week-end, probabil de plictiseala, am fost in niste pesteri/caverne vechi de cateva mii de ani care fac parte dintr-o rezervatie/parc undeva in desert si intr-una cand am intrat am zis "oaw" - parea ceva misto ca in Indiana Jones... si cand m-am uitat la draciile de pe pereti nu-mi venea sa cred. Jamiro, amicul cu care eram imi spune - "Hai bah ca astea-s facute la oha!"

=))








Imi pare rau ca nu am putut sa fac mai multe poze - dar nu mai puteam de ras, si in plus amicii au plecat - ramaneam singur prin desert cautand dupa harta urmatoarea pestera. In schimb, mi s-o parut destul de interesanta o pestera in care acum o gramada de timp se cresteau porumbei / or WTF? :P =))





Dupa vreo 3 ore de mers prin dealuri cu boscheti si printre pietre am ajuns in cele din urma la un loc impactant, o biserica a cruciatilor, ce a fost facuta pe un sit ce a apartinut romanilor, ce au construit un loc cu arena si bai.





Dupa vreo doua ore de mers cu masina am ajuns si intr-o abatie a fratilor franciscani, inconjurata de o gradina superba. Aici calugarii depun un juramand de a nu vorbi. Abatia este recunoscuta pentru vinurile ce le fac calugarii; dar sincer, mie nu mi-au placut, cu toate ca am cumparat vreo 5 sticle de sortimente diferite.








Dupa week-end-ul asta am fost atat de obosit, incat cred ca a fost prima noapte din Israel pe care am dormit-o 9 ore legate :D