Friday, March 7, 2008

December 30, 2006

Time for a Desert trip, with the jeep :)




Dimineata, ne-am adunati mai multi, ne-am suit in doua jeep-uri, dupa ceva timp de mers in desert, am ajuns la ceea ce se cheama Red Canion. Am lasat jeep-urile si am mers pe jos cateva ceasuri, dupa ce am mers prin canion ne-am catarat pe niste pietre si ne-am intors deasupra canionului.


















Back to Eilat taking the road next to the Egyptian border...




Seara am refuzat invitatia unor fete simpatice de a merge in club cu ele si am preferat sa auzim niste maraituri la IMax, un cinematograf 3D in care am vazut un film cu dinozauri; la un moment dat aveai senzatia ca draciile alea chiar vinspre tine, aproape ca voiai sa pui mana pe ele.



Noua ne-a placut, dar un coleg care nu a venit cu noi in desert si a preferat de-a lungul zilei compania unei sticle de vodca in hotel, a spus: "Bre, filmele astea 3D or fi ele meseriase, dar nu trebuie sa le vezi cand esti manga, ametesti de-a binelea, fir-ar ea de greata sa fie!"