Friday, April 11, 2008

May 5, 2007

Cum nu prea aveam ce face week-end-ul asta, cum vremea a inceput sa fie din nou faina pe aici si cum nimeni nu dadea cu pliciu la granita cu Libanul, m-am gandit sa merg in Nord, ca altfel se vede Mediterana acolo...
Well, Acra m-a fascinat de multa vreme, e un oras absolut superb si odata ajuns acolo, mi-am zis ca aici tre sa stau un week-end full sa spicuiesc aspecte din lunga sa istorie, plus ca sunt o gramada de restaurante cu pesti si alte dracii marine care trebuie savurate, si asta nu in graba... :P



Well, asa ca m-am indreptat spre Gradinile Bahai din Acra, cel mai sacru loc al adeptilor Bahai, unde se afla Shrine of Baha'u'llah (fondatorul cultului Bahai). Nu am regretat alegerea, cand zici Bahai Gardens te gandesti instant la cele suspendate din Haifa, dar cand am patruns aici am avut o stranie si placuta senzatie ca am intrat intr-un decor din Alice in WonderLand...


















Apoi m-am indreptat spre granita fizica cu Libanul, la Rosh HaNikra (nume ebraic dupa arabul "Ras-A-Nakura", care s-ar traduce ceva de genul "head of the rock caves"). Acolo cobori cu o telecabina si se pot vizita niste grote din care vezi Marea Mediterana, and it's quite interesting :)