Sunday, October 21, 2012

September 28, 2012

La ora 7:00 dimineata eram deja la receptia hotelului pentru a fi transferat la aeroport. Receptionera imi spune ca prognoza nu se anunta asa de buna, e ceata si deja incepuse sa ploua. Vremea este destul de schimbatoare in desert la inceputul primaverii. Dupa vreo ora si ceva, ploaia a incetat, am fost transferat la aeroport, insa preveziunile nu erau prea optimiste. Am asteptat ceva si acolo, cred ca e una dintre putinele dati cand mi-am cumparat suveniruri :P - chiar daca am negociat draciile alea la jumatate de pretul cerut, am aflat mai tarziu ca tot le-am cumparat scump :)) Vremea a inceput sa se indrepte putin, insa nu am intrat la primul zbor - greutatea mea nu prea se echilibra cu restul de trei turisti programati - genul de japonezi care daca stranuta se lipesc de perete. Era numai bine, vremea parea ca se indreapta mai mult. In fine, dupa vreo jumatate de ora reprezentanta companiei ne spune:
Your flight has been approved. Ready?
phone... home... :P
Sa fie vreo doua zeci si ceva de ani de cand am citit cartea Amintiri din Viitor a lui Daniken, probabil ca de atunci a inceput atractia spre lucrurile mai spooky :P Fictiune sau nu, cartea a influentat generatii.
Insa acuma sunt superconvins ca liniile astea la origine nu au fost canale de apa sau cine stie ce calendar :D Ah, si nu am putut sa nu ma gandesc cand zburam deasupra liniilor Nasca la replica din Prometheus: God does not build in straight lines :P