Saturday, August 4, 2007

August 8, 2006

Acum o saptamana am aterizat la Tel Aviv si trebuie sa recunosc ca de demult nu am mai vazut un efect atat de exotic creat de lumina, arata mult mai bine decat alte orase din aer... Ca prima impresie, fata de ce dau oamenii la TV, ca dau cu pliciul, ca dau ciuhapii cu rachete etc., pe aici e mai relaxant decat credeam. Really. E un cer albastru-albastru de nu-ti vine sa crezi. Nu mi se pare chiar atat de cald, oricum cele 30 de grade din Brasov sunt mai naspa decat cele 37 de aici. By the way, am fost la Mediterana si pe plaja erau afisate doar 31 de grade. Apa e mai sarata decat Marea Neagra (bleah!).












La servici lucrurile se pare ca merg bine, am sefi superDeTreaba, lucrez la un proiect nou, multe lucruri sunt noi. Si nu e deloc chiar ceea ce mi s-a zis, ca stai si lucrezi dupa modele deja existente, seful meu mi-a zis sa imi folosesc propriile resurse...

In rest, stau intr-un cartier numit Ganne Aviv, are blocuri noi, dar nu stiu de ce mi se pare a fi un fel de Twilight Zone...







































Si in apartamentul in care stau... mie mi-au folosit din plin anii de Regie. :P